print
Diaconia anunţă concurs de angajare pentru funcţia de office manager
05.09.2017
2860 Accesări

Dacă ești în căutarea unui job și cunoști bine limba engleză, atunci această oportunitate este pentru tine. Misiunea Socială „DIACONIA” anunță concurs pentru ocuparea funcției de office manager.

Cerințe față de candidați:

• Studii superioare;

• Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);

• Limba română-scris/vorbit fluent;

• Limba engleză- scris/vorbit fluent;

• Abilități de comunicare și lucru în echipă;

• Persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă;

• Disponibilitatea de a învăța lucruri noi;

• Disponibilitate de muncă full-time;

• Experiență de muncă în oficiu constituie un avantaj.

Responsabilități de bază:

• Gestionarea documentelor;

• Recepționarea apelurilor telefonice;

• Menținerea corespondenței prin e-mail;

• Traducerea textelor în limba engleză;

• Asigurarea traducerii în timpul întâlnirilor cu oficiali vorbitori de limbă engleză;

• Evidența corespondenței;

• Întocmirea proceselor verbale;

• Îndeplinirea altor sarcini de serviciu.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: office@diaconia.md, până la data de 15 septembrie 2017. La interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului. 

Copyright © 2017 Misiunea Socială "DIACONIA". Toate Drepturile Rezervate.